کد خبر: ۹۵۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
رئیس پلیس راه انتظامی استان از برخورد یک دستگاه خودروی سمند با کامیون در محور ارومیه- سلماس خبر داد که متاسفانه این سانحه ۴ کشته بر جای گذاشت.
تصادف سمند با کامیون، سواری آتش گرفت و ۴ کشته برجای گذاشت/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس پلیس راه انتظامی استان از برخورد یک دستگاه خودروی سمند با کامیون در محور ارومیه- سلماس خبر داد که متاسفانه این سانحه ۴ کشته بر جای گذاشت.

رضا پناهی مقدم اظهارداشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور " ارومیه– سلماس "، عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد به علت برخورد ۱ دستگاه خودروی سمند با کامیون، متاسفانه خودروی سمند آتش گرفته و ۴ نفر سرنشین آن در دم فوت کرده اند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این حادثه را بی مبالاتی و انحراف به چپ از سوی راننده سمند اعلام کردند.

پناهی مقدم در پایان از همه رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیر مجاز حین رانندگی پرهیز نموده و با صبر و حوصله رانندگی کرده، فاصله ایمن را با خودروهای جلوتر رعایت و به حقوق دیگران نیز احترام بگذارند.

تصادف سمند با کامیون، سواری آتش گرفت و ۴ کشته برجای گذاشت/ عکس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: