کد خبر: ۹۵۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۶۲۵
بانک سرمایه با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تنوع بخشیدن در ارائه خدمات به مشتریان گرامی، در مجموع سپرده‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری با رشدی 94 درصدی در سال 1401 نسبت به سال 1400 دست یافت که تحقق این مهم گامی در راستای سیاست‌های این بانک برای افزایش همراهی و اعتماد مشتریان و ترویج سنت قرض الحسنه است.

رشد 94 درصدی مجموع سپرده‌های قرض الحسنه بانک سرمایهمیزان سپرده قرض الحسنه پس انداز بانک سرمایه در سال 1401 با رقم 5 هزار و 705 میلیارد ریال نسبت به سال 1400 با عدد یک‌هزار و 797 میلیارد ریال با رشد 217 درصدی همراه بوده است.

این بانک همچنین در زمینه قرض الحسنه جاری نیز رشد 67 درصدی داشته که عدد 7 هزار و 980 میلیارد ریال در سال 1400را به 13 هزار و 310 میلیارد ریال افزایش داده است.

همچنین سهم مجموع سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و جاری بانک سرمایه از کل سپرده‌های اشخاص نیز در سال 1401 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن نیز چهار درصد بیشتر شد که در این میان سپرده های قرض الحسنه پس انداز از یک به 3 درصد و قرض الحسنه جاری از 4 به 6 درصد افزایش یافت.

شایان ذکر است بانک سرمایه همواره در جهت جلب توجه و اعتماد مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنها تلاش می‌کند و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: