کد خبر: ۹۵۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۳
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.

مشکل نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا : مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.

با مساعدت و پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موانعی که بر سر راه حضور جواد نکونام در استقلال وجود داشت، رفع شد و او می‌تواند به‌عنوان سرمربی جدید در تیم استقلال فعالیت کند.

استقلال برای نیمکت خود در فصل آینده به دنبال گزینه‌های داخلی و خارجی رفت که در این میان شانس جواد نکونام بیشتر از دیگر گزینه‌ها بود اما موانعی در خصوص فعالیت او وجود داشت که با پیگیری وزیر ورزش و جوانان این مشکلات مرتفع شد و حالا تصمیم انتخاب او با مدیران استقلال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: