کد خبر: ۹۵۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۹
بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش صاحب استقلال است و بعید می‌دانم نتوانند مشکل نکونام را حل کنند.

اگر نکونام آدم کشته پس چرا بازداشتش نمی‌کنید؟به گزارش خبرداغ به نقل از اطلاعات آنلاین: بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش صاحب استقلال است و بعید می‌دانم نتوانند مشکل نکونام را حل کنند.

ابراهیم قاسمپور از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و پیشکسوت این رشته، درباره اتفاقات این روزهای فوتبال کشور و حول دو محور استقلال و پرسپولیس و همچنین تیم ملی، نظرات خود را با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

قاسمپور در ابتدا به نیمکت مربیگری استقلال و شایعات پیرامون آن اشاره کرد و گفت: من فکر می کنم مربی برای استقلال زیاد است البته نمی دانم چرا به نکونام مجوز نمی دهند. استقلال و پرسپولیس همیشه مورد حمایت وزارت ورزش بوده اند و مشکلی برای جذب مربی ندارند. وزارت ورزش صاحب این تیم است و بعید می دانم نتوانند مشکل نکونام را حل کنند. آقای سجادی اگر بخواهد می تواند این مشکل را حل کند. نکونام که آدم نکشته است. اگر جرمی کرده پس چرا آزاد می گردد؟ نباید سخت بگیرند.

وی افزود: من یک زمانی که جنگ بود از دوبی و قطر می آمدم و ریشم را سه تیغه می کردم و عطر می زدم. یک آقایی پاسپورت من را گرفت و رفت. گفتم کجا می روی؟ گفت : شنبه بیا و پاسپورتت را بگیر. قرار بود با تیم ملی به مسابقاتی اعزام شویم. سر این پاسپورت اذیت شدم. حتی عکس خودم در یک نشریه را برای آن آقا بردم و گفتم ببین، من بازیکن تیم ملی این مملکت هستم. به خیلی از کشورها با همین پاسپورت سفر کرده ام. خیلی از گروهک های ضد انقلاب در آن کشور به من گفتند برنگرد ایران و ما اینجا خودت و خانواده ات را تامین می کنیم اما من کشورم را دوست داشتم. الان هم نه ضد انقلاب هستم و نه کار سیاسی می کنم ولی شما کاری می کنید که امثال من تحریک شوند. امروز هم نباید عده ای با تندروی کاری کنند که بچه های این مملکت تحریک شوند و ... خیلی از این ماجراهای پناهندگی ریشه در چنین برخوردهایی دارد. تندروی همیشه نتیجه عکس می دهد.

وی درباره وضعیت نامشخص یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی الان چند سال است در پرسپولیس حضور دارد و نتیجه گرفته است. در مملکت ما برای آدم ها ارزش قائل نیستند. دنیایی هم که کار مثبت انجام بدهی با یک نتیجه بد چشم ها را می بندند و هر چه از دهان شان خارج می شود می گویند. یحیی می داند سال بعد اگر نتیجه نگیرد عده ای او را رها نمی کنند. مگر با دهداری آن کارها را نکردند. الان در کشور ما هر کسی هر جا منافع دارد آنجا می رود. یحیی می ترسد بماند و او را خراب کنند. کسانی که شعور فوتبالی دارند باید بدانند که فوتبال همین است و ممکن است یک مربی یک سال هم نتیجه نگیرد.

قاسمپور درباره دیدارهای اخیر تیم ملی در جام کافا گفت: ما واقعا خودمان را بی ارزش می کنیم که در این تورنمنت های درپیت شرکت می کنیم و با تمام نیرو هم می رویم و می دانیم که اینها بهره ای ندارد اما کار خودمان را انجام می دهیم. من شنیدم که کادر فنی موافق رفتن نبوده و فدراسیون اصرار کرده که در اینصورت هم کادر فنی مقصر است و اقتدار خودش را از دست داده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم عضو کمیته فنی فدراسیون است یا خیر گفت: هنوز که به ما نگفته اند نیستیم اما بنده خودم را عضو آن کمیته نمی دانم. تا امروز آن خرد جمعی مورد نظر تاج نبوده و خرد فردی بوده است. یک جایی شنیدم گفتند ما با آقای محصص درباره انتخاب مربیان تیم های ملی صحبت کردیم. یعنی در این مملکت فقط یک محصص را داریم. اگر اینگونه است که خود آقای محصص هم بگوید که تمام انتخابات و انتصابات با نظر ایشان بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: