کد خبر: ۹۵۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۱۸۳
کیلیان امباپه به باشگاه اعلام کرده که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد.

سریال امباپه رئال ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، کیلیان امباپه به باشگاه اعلام کرده که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد.

ایمان گودرزی: یک فصل از قرارداد فعلی امباپه باقی مانده است و تصمیم او برای تمدید نکردن یعنی یک گام نزدیک شدن به رویای رئال مادرید. همه این حواشی در حالی منتشر شد که فرانسوی با انتشار توییتی باز هم همه چیز را در ابهام قرار دارد.

پاریسی‌ها پس از پایان فصل که با قهرمانی آنها در لیگ همراه بود تحولات زیادی را در تیم خود داشته‌اند، مسی و سرخیو راموس قبل از آخرین بازی جدایی رسمی خود را از تیم اعلام کرده بودند و گفته می‌شود سران باشگاه به دنبال فروش نیمار هستند اما شوک اصلی را کیلیان امباپه با ارسال نامه‌ای به سران قطری وارد کرده، خط اول نامه؛‌ بند تمدید تا سال ۲۰۲۵ را فعال نخواهم کرد!

تصمیم امباپه می‌تواند پاریس را مجبور به حرکت کند. تصمیم‌گیری بین فروش و یا رایگان شدن بازیکنی که قرار بود نقش اصلی پروژه‌ آینده آنها باشد. بدون شک پاریس برای مشتریانی که امباپه را می‌خواهند رقمی پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون یورو را قبول نخواهد کرد و فرانسوی می‌تواند رکورد جهانی خرید یک بازیکن را به نام خودش ثبت کند.

به گفته منابع نزدیک، سران بلندپایه پاریس از نامه امباپه غافلگیر شدند و پس از تماس با یک خبرگزاری متوجه شدند که یک نسخه از نامه قبل از اینکه به باشگاه برسد به دست خبرگزاری‌ها رسیده است. مدیران تیم پایتخت که بشدت شوکه شده بودند ترجیح دادند در مورد اینکه چرا اول این نامه به دست رسانه‌ها رسیده اظهارنظری نکنند.

پاریس تابستان گذشته با بحران مشابهی در مورد آینده امباپه مواجه شده بود، مهاجمی که در آن زمان بازیکن آزاد بود، فقط یک امضا تا سفیدپوش شدن فاصله داشت. اما قطری‌ها تمام تلاش خود را کردند که در سال جام جهانی این بازیکن را در تیم خود نگه دارند و در نهایت با فشارهای سیاسی و پول کلان به خواسته‌ خود برسند.

قراردادی که امباپه در نهایت امضا کرد یک قرارداد دو ساله به اضافه بند تمدید اختیاری برای سال سوم بود. امباپه در نامه خود به تیم اعلام کرد که بند تمدید را امضا نخواهد کرد و حالا به آخرین سال قراردادش با تیم پاریسی رسیده است. از آنجایی که به نظر نمی‌رسد قطری‌ها حاضر به جدایی رایگان این بازیکن باشند، حالا فقط یک راه مقابل روی خود خواهند داشت؛ مذاکره با مشتری و اول از همه رئال مادرید.

بدون فکر کردن می‌توان گفت که محتمل‌ترین مقصد برای امباپه، رئال مادرید است، باشگاه اسپانیایی که تیم رویایی این بازیکن به حساب می‌آید تابستان گذشته گرانقیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه داد و در نهایت این انتقال انجام نشد.

سریال امباپه رئال ادامه دارد

همه این اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته در حالی رخ داده که چند روز پیش فلورنتینو پرز در گفت‌وگوی کوتاهی با یکی از هواداران تیم اعلام کرده بود امباپه را به خدمت خواهد گرفت اما نه این تابستان! اما با این شرایط ممکن است که همین تابستان این معامله انجام شود.

بر اساس قرارداد فعلی امباپه تا ۳۱ ژوییه فرصت داشت تا به باشگاه اطلاع دهد که آیا بند تمدید قراردادش را فعال خواهد کرد یا خیر.

تمایل آشکار او به جدایی یعنی سریال امباپه و رئال فصل جدیدی خواهد داشت، همان سریالی که تابستان گذشته با ایفای نقش رئیس جمهور مکرون به ماندن امباپه در قسمت آخر آن منجر شد. بزرگترین مانع حال حاضر پاریس مسأله مالی نیست بلکه مانع اصلی پروژه ورزشی تیم است. تیمی که با وجود قهرمانی در لیگ داخلی باز هم هر تابستان با تغییر وسیع در کادر فنی و ترکیب روبه‌رو می‌شود و این تابستان نیز مستثنی نخواهد بود.

بیانیه رسمی امباپه
امباپه همیشه به طور خصوصی گفته که تمام دوران حرفه‌ای خود را در پاریس سپری نخواهد کرد و او حالا از جدایی کریم بنزما می‌خواهد نهایت استفاده را کرده و به عنوان یک قهرمان به رئال مادرید برود. او به این باور رسیده که در مکان مناسبی برای بردن عناوین حضور ندارد، چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی. گفته می‌شود فلورنتینو پرز در هفته‌های گذشته با این بازیکن در تماس بوده و دلیل اینکه او برای خرید هری کین ۱۰۰ میلیون یورویی عجله نداشت همین اخباری است که ما حالا آنها را شنیده‌ایم. امباپه روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «سران پاریس از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲ می‌دانند که من بند تمدید تا ۲۰۲۵ را فعال نخواهم کرد، نامه‌ای که ارسال شده فقط برای تأیید آنچه از قبل گفته بوده‌ام هست.» این یعنی فقط یک گام تا رسیدن به رویای بچگی و پایان دادن به سریال ۶ ساله‌ امباپه و رئال مانده!

توییت تکذیب!

بعد از انتشار همه‌ این اخبار کیلیان امباپه در توییتر در جواب به توییتی که از لو پاریزین منتشر شده بود و در آن به رفتن کیلیان به رئال اشاره کرده بود نوشت: «همه این اخبار دروغ است. قبلاً گفتم، باز هم می‌گویم در پاریس خوشحال هستم و می‌خواهم فصل آینده نیز در این تیم بمانم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: