کد خبر: ۹۵۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
این روزها شایعات عجیبی درباره انتخاب سرمربی استقلال به گوش می‌رسد.
آقای x پشت پرده انتخاب سرمربی استقلال؟!به گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی : این روزها شایعات عجیبی درباره انتخاب سرمربی استقلال به گوش می‌رسد.

همزمان با جدی شدن شایعه جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال گروهی تلاش می‌کنند نظر فردی که اکنون در باشگاه استقلال هیچ سمتی ندارد را در تصمیم گیری‌های فنی لحاظ کنند!

برخی واسطه‌ها با آقای x اخیرا از جواد نکونام خواسته بودند که اگر قصد سرمربیگری در استقلال را دارد با این شخص تماس بگیرد و ضمن گرفتن رخصت از فرد مورد نظر اجازه حضور خود را در باشگاه استقلال بگیرد!

همین افراد با ساکت الهامی هم تماس گرفته‌اند و به او گفته‌اند اگر قصد سرمربیگری در استقلال را داری حتمال باید با آقای x تماس بگیری! که نه نکونام راضی به این کار شده و نه ساکت.

این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که باشگاه استقلال اکنون سرپرست مدیرعاملی و اعضای هیات مدیره دارد و مشخص نیست که این فرد که در بسیاری از تیم‌های باشگاهی نیز نفوذ دارد و به آن‌ها مشاوره می‌دهد و حتی مربیان آن‌ها را انتخاب می‌کند، چرا در امور مدیریتی باشگاه استقلال دخالت می‌کند.

حتی گفته می‌شود آقای x قصد دارد یک مربی که به تازگی از باشگاهش جدا شده را به استقلال نزدیک کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: