کد خبر: ۹۵۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۴۱۳
شعب بانک تجارت از شانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریورماه، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 صبح تا 13 و پنجشنبه‌ها از 6:30 تا 12 به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

ساعت کاری بانک تجارت از 6:30 صبح تا 13به گزارش خبرداغ به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، بنا بر ابلاغ شورای هماهنگی بانک‌ها در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پرمصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی، ساعت کاری شعب، مدیریت‌های شعب و واحدهای ارزی بانک تجارت، از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 6:30 صبح تا 13 و پنجشنبه‌ها از 6:30 تا 12 جهت ارائه خدمت به مشتریان، تعیین شده است.

 
همچنین ساعت کاری مدیریت‌های امور، ادارات و واحدهای مستقل بانک تجارت در روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 6 تا 15 و چهارشنبه از ساعت 6 تا 14 خواهد بود.
تمامی واحدهای بانک تجارت در راستای همراهی با کاهش مصرف انرژی در این ایام از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیر همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی خود را خاموش می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: