کد خبر: ۹۵۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۵۰۲
ریزش قیمت سکه در بازار تهران همچنان ادامه دارد.

ریزش قیمت سکه در بازار/ چگونه قیمت سکه ۴ میلیون تومان ریخت؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، بررسی نمودار قیمت سکه در بازار، از ریزش دوباره قیمت سکه حکایت دارد، به طوری که جریان معاملات دیروز، ۴۰۰ هزار تومان از قیمت سکه افتاد.

بر همین اساس، هر قطعه سکه امامی در بازار ۳۰ میلیون و ۲۹۷ هزار تومان قیمت دارد و به باور تحلیلگران بازار، سکه به اعداد ۷۰ روز قبل بازگشته است.

گزارش‌ها از تغییرات قیمت سکه یک ماه گذشته نشان می‌دهد که تنها در یک ماه گذشته ریزش ۴ میلیون و ۴۵۴ هزار تومانی را تجربه کرده است. بالاترین قیمت سکه در طول یک ماه گذشته ۳۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان بود.

در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۲۷ میلیون و ۸۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۶ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران اقتصادی و سیاسی باور دارند که این روزها اخبار و گمانه زنی.های سیاسی لیدر بازارها شده و همین‌ امر موجب هراس خریداران و افرایش جو فروش در بازار شده است.

برخی از معامله‌گران تصور می‌کنند که طلسم مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام به زودی شکسته خواهد شد و بازار شاهد کمرنگ شدن سطح‌ تقاضا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: