کد خبر: ۹۵۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۳۰۱
مدیر عامل یکی از شرکت های وابسته به هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت، گفت: تست حوزه ناباروری سالانه تا ۱۸ میلیون یورو ارز داشته است.

طراحی، تولید، تهیه و توزیع فرآورده‌های تشخیص طبی، تحقیقاتی و زیست فناوری بومیبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی مهدویان صدر، مدیر عامل یک شرکت وابسته به هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت گفت: هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، یکی از مهمترین ابتکارات کشور برای مقابله با اهداف شوم دشمن است.

به گفته وی این نهاد با نظارت دقیق بر پروتکل‌های زنجیره تامین، در بی سابقه‌ترین شرایط تحریمی کشور توانسته است یکپارچگی نظام سلامت را حفظ و تکمیل کند.

 او افزود: راهبرد ما توسعه و تولید محصولاتی است که در کشور تولید نشده اند یا تامین کننده و پاسخگوی نیاز بازار هستند. 

مهدویان بیان کرد: این شرکت تولیدی، تست‌های تشخیص سریع کیفی و کمی و همچنین محصولات حوزه انعقاد و بانک خون بی نیاز را تولید می‌کند.

او افزود: طراحی، تولید، تهیه و توزیع فرآورده‌های تشخیص طبی، تحقیقاتی، زیست فناوری، فرآورده‌های سلولی و بافت و تجهیزات آزمایشگاهی در زمینه پیشگیری و درمان بیماری‌ها، ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی تشخیصی از دیگر اقدامات این شرکت تولیدی هستند. 

 او بیان کرد: تست حوزه ناباروری سالانه تا ۱۸ میلیون یورو ارز داشته و وارداتی بوده است و ضرورت حرکت به سمت استقلال کامل در این حوزه را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: