کد خبر: ۹۵۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۱۸۱
امیر آشتیانی گفت: موشک خرمشهر۴ ثمره تلاش چندین ساله و شبانه روزی متخصصان و دانشمندان در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع است و از ویژگی‌های بارز این موشک رادار گریزی و عبور از پدافند هوایی دشمن است.

اعلام «ویژگی‌های بارز موشک خرمشهر ۴» از سوی وزیر دفاعبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: امیر آشتیانی گفت: موشک خرمشهر۴ ثمره تلاش چندین ساله و شبانه روزی متخصصان و دانشمندان در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع است و از ویژگی‌های بارز این موشک رادار گریزی و عبور از پدافند هوایی دشمن است.

  • امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (پنجشنبه چهارم خرداد) در مراسم رونمایی از موشک بالستیک «خیبر» با اشاره به ویژگی‌های آن، گفت: در ابتدا سالروز آزادسازی خرمشهر را به محضر فرمانده کل قوا ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدا تبریک عرض می کنم.

 

  • وی افزود: همانطور که مردم قول داده بودیم در مسیر ارتقای توانمندی‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران امروز ما از موشک بالستیک راهبردی نقطه زن خرمشهر ۴ ارتقا یافته است رونمایی کردیم و این موشک ثمره تلاش چندین ساله دانشمندان و متخصصان ما در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع است. از ویژگی‌های بارز این موشک رادار گریزی و عبور از پدافند هوایی دشمن است به جهت سطح مقطع راداری کم که دارد.

 

  • وزیر دفاع با تاکید بر اینکه قطعا این رونمایی‌ها در آینده ادامه خواهد یافت بیان کرد: این موشک می‌تواند از سرجنگی های متفاوت بر اساس ماموریت خود استفاده کند. پیام ما به دشمنان این است که مصمم به دفاع از کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم و پیام ما به دوستان کمک به صلح در منطقه و حمایت از آنهاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: