کد خبر: ۹۵۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۵
یک پسربچه ۱۳ ساله با استفاده از تیرکمان بچگانه خود، خواهر ۸ساله خود را از دست آدم‌ربا نجات داد.

نجات خواهر از دست آدم‌ربا با تیرکمان/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، یک پسربچه ۱۳ ساله با استفاده از تیرکمان بچگانه خود، خواهر ۸ساله خود را از دست آدم‌ربا نجات داد.

نادیا زکالوند: دختربچه ۸ ساله‌ای مقابل خانه‌اش در میشیگان، مشغول بازی بود که آدم‌ربایی قصد دزدیدن او را داشت. در این هنگام که «اوون برنز، Owen Burns»، برادر ۱۳ ساله از پنجره خانه خواهرش را تماشا می‌کرد، متوجه آدم‌ربا شد و با سرعت به دنبال چیزی می‌گشت تا بتواند جلوی مهاجم را بگیرد.

اوون، بلافاصله تیرکمان خود را برداشت و به‌ سوی مهاجم انواع سنگ، از جمله مرمر و هر سنگ دیگری که به دستش می‌رسید پرتاب کرد. به گفته پلیس، «سنگ‌هایی که اوون به سمت سر و سینه مهاجم پرتاب کرد، باعث شد خواهرش بتواند از دست او فرار کند.»

اوون گفت، «خیلی شانس آوردم، مهاجم یک هدف بزرگ بود، نه یک قوطی پپسی. با خودم گفتم،‌خیلی خوب پسر، مراقب باش و سنگ‌ها را پرتاب کردم و نتیجه داد.»

نجات خواهر از دست آدم‌ربا با تیرکمان/ عکس

این اقدام به آدم‌ربایی در شهر آلپنا تاون‌شیپ ایالت میشیگان رخ داد. اوون ابتدا صدای جیغ خواهرش را شنید و تصور کرد او و دوستانش دارند با هم بازی می‌کنند. اما جیغ بعدی خواهرش، او را مشکوک کرد و به سمت پنجره کشاند و متوجه شد، فردی قصد ربودن خواهرش را دارد و ادامه ماجرا.

پلیس، مهاجم ۱۷ ساله را دستگیر کرده است. جراحت‌های ناشی از تیرکمان روی سر او کاملا مشهود بود. بنابه گفته پلیس، این اقدام پسربچه در تلاش برای نجات خواهرش فوق‌العاده بوده و خواهرش را از هر اتفاق بدی که ممکن بود برای او بیفتد، نجات داده است.

منبع:

nbcnews

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: