کد خبر: ۹۵۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۲۰۸
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آتش‌سوزی یک واحد منزل مسکونی در اهواز شامگاه چهارشنبه سه کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.

سه کشته و سه مصدوم در آتش‌سوزی یک واحد مسکونیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آتش‌سوزی یک واحد منزل مسکونی در اهواز شامگاه چهارشنبه سه کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.

عارف شرهانی بیان‌کرد: این حادثه ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه در منطقه گلستان اهواز گزارش شد و نیروهای امدادی اورژانس به محض اطلاع از وقوع حادثه برای به منظور انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

وی افزود: مصدومان شامل ۲ نفر مرد ۳۰(عوامل آتش‌نشانی) و ۴۰ ساله و یک زن ۴۰ ساله و کشته‌شدگان نیز ۲ دختر بچه ۶ و ۱۵ ساله و یک پسر ۱۲ ساله گزارش شده است.

شرهانی ادامه داد: ۶ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: