کد خبر: ۹۵۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۶۱
فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت:

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است برای گرامیداشت کنجکاوی‌های انسانی در باب ظریف‌ترین، پردامنه‌ترین و چالش‌انگیزترین رفتار او: ارتباط.

بی‌شک تأمل در این موضوع که چگونه دانشی چنین آکادمیک به یاری دنیای کسب‌وکار آمده و آن را به ابزاری برای ارتباط با مشتریان خویش مجهز ساخته، هیجان‌انگیز و البته آموزنده است.

گرچه واحد روابط عمومی در وهله اول به منظور حفظ منافع سازمان‌ها ایجاد گردیده، اما نمی‌توان منکر بروز جنبه‌ای انسانی‌تر و دغدغه‌مندتر در آن‌ها پس از شکل‌گیری چنین واحدهایی شد؛ واحدهایی اندیشنده که می‌توانند در حفظ توازنی انسانی میان منافع سازمان و مشتری یاری‌رسان باشند.

فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به حضور اساتید ارجمند، پژوهندگان گرامی و دانشجویان تلاشگر حوزه علوم ارتباطات و نیز مدیران محترم و کارشناسان خلاق در واحدهای روابط عمومی تبریک عرض نموده، سلامتی و مزید توفیقات آن‌ها را از درگاه باری‌تعالی آرزومندم.

 

 

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: