کد خبر: ۹۵۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۵
ادی هال، قوی‌ترین مرد جهان، برای یافتن گنجی احتمالی، یکی از کانتینرهای قدیمی حمل بار را با پرداخت ۱۳هزار پوند در حراجی خرید و با کمال تعجب به گنجی بیش از تصورش دست یافت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ادی هال، قوی‌ترین مرد جهان، برای یافتن گنجی احتمالی، یکی از کانتینرهای قدیمی حمل بار را با پرداخت ۱۳هزار پوند در حراجی خرید و با کمال تعجب به گنجی بیش از تصورش دست یافت.

نادیا زکالوند: ادی هال، ورزشکار حرفه‌ای بریتانیایی که در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان سال ۲۰۱۷ توانسته بود رکورد جهانی ددلیفت را با مهار وزنه ۵۰۰ کیلوگرمی از آنِ خود کند، اکنون هم با خرید یک کانتینر قدیمی متروک پر از اجناس مختلف، به گنجی با قیمتی بیش از آنچه که فکر می‌کرد دست یافت.

ادی هال برای این کانتینر ۱۲هزار و ۵۰۰ پوند و برای حمل آن به پارکینیگ محل زندگی‌اش، ۵۰۰ پوند پرداخت. او با کمک یکی از دوستانش و به‌کارگیری چندین ابزار همچون چکش، اهرم و دیگر ابزارهای کارهای سنگین، شروع به باز کردن محتویات درون کانتینر کرد. مالک قبلی این کانتینر، فروشنده جواهرات بود.

قوی‌ترین مرد جهان با خرید یک کانتینر ثروتمند شد/ عکس

آنها ابتدا در قسمت جلویی کانتینر دو تا گاوصندوق پیدا کردند و با کمک ابزارهایشان، گاوصندوق را شکستند و درون آن یک گلدان باارزش دوران ملکه ویکتوریا یافتند که با این روش باز کردن در گاوصندوق، باعث شدند گلدان بشکند و توانستند، آن را فقط با ۱۰۰۰ پوند قیمت بفروشند. سپس آنها در این صندوق ۱۲ سکه طلا به ارزش ۴هزار پوند پیدا کردند.

ادی و دوستش در گاوصندوق بعدی، انگشتری الماس بسیار گرانقیمت پیدا کردند. آنها همچنین یکسری ابزار و وسایل دیگر یافتند که می‌توانستند آنها را بفروشند.

اما آنچه که بیش از همه هیجان‌انگیز بود، چیزی بود که پشت کانتینر دیدند. در آنجا یک خودروی بنتلی قرار داشت که ۱۰ سال گذشته را در کانتینر بود. ابتدا خودرو کار نمی‌کرد اما وقتی باتری آن را عوض کردند، خودرو روشن شد. این خودرو چیزی حدود ۴۰هزار پوند ارزش دارد.

قوی‌ترین مرد جهان با خرید یک کانتینر ثروتمند شد/ عکس

به نظر می‌آید ادی هال روز خوبی داشته است.

منبع:

ladbible

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: