کد خبر: ۹۵۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۷۷
در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدت و صادرات برترین شرکت‌های ایران، با عنوان «طرح انتخاب ملی» که با حضور شخصیت‌ها، مقامات کشوری و مدیران سازمان‌های برگزیده در روز شنبه مورخ 23اردیبهشت‌ماه1402 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، بانک پارسیان توانست سیمرغ زرین «برترین انتخاب ملی در صنعت بانکداری» را کسب کند.
 

سیمرغ زرین « برترین انتخاب ملی در صنعت بانکداری» بر شانه پارسیان نشست/ کسب 4 نشان در اجلاس طرح انتخاب ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پارسیان، در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدت و صادرات برترین شرکت‌های ایران، با عنوان «طرح انتخاب ملی» که با حضور شخصیت‌ها، مقامات کشوری و مدیران سازمان‌های برگزیده در روز شنبه مورخ 23اردیبهشت‌ماه1402 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، بانک پارسیان توانست سیمرغ زرین «برترین انتخاب ملی در صنعت بانکداری» را کسب کند.

 
علاوه بر این، بر اساس ارزیابی شاخص‌های تخصصی عملکرد و سوابق، بانک پارسیان موفق به دریافت نشان استاندارد و جایزه بین‌المللی «بهترین بانک در سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی از سوی اتحادیه اروپا»، « برترین و تأثیرگذارترین روابط عمومی در معرفی خدمات بانکی» و « انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری» شد و توانست برگ زرینی دیگری را به دفتر افتخارات خود بیافزاید.
دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با همکاری معاونت نهاد ریاست‌جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای حمایت از مدیران، سرمایه‌گذاران و مجموعه‌های خدماتی و تولیدی فعال و متعهد، طرح انتخاب ملی را در قالب بزرگترین اجلاس توسعه استراتژی‌های خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با رویکرد حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و خدمات، تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از خدمات و محصولات ایرانی، تعامل بیشتر فعالان بخش خصوصی با یکدیگر و ایجاد میز تخصصی عرضه و تقاضا ویژه مدیران برگزار کرده است.
از اهداف ملی و تجاری این اجلاس می‌توان توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، توجه به نقش خدمات و تولیدات ملی در رشد اقتصادی، تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از خدمات و کالای ایرانی، نقش بانک ها در چرخه تولید، تشویق و حمایت از مدیران و متخصصین، ایجاد فضای مشترک هم‌اندیشی نمایندگان بخش خصوصی، ایجاد توسعه بازار و همکاری‌های فی‌مابین بخش خصوصی به‌صورت مستقیم و، ... معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها، کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان بااعتبار بخشی جهانی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در مناطق آزاد و تجاری اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: