کد خبر: ۹۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۱۶۸
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به چهار ایراد شورا به طرح حمایت از گزارشگران فساد گفت: این طرح ۱۷ ماده دارد و عمده ایرادات ما به طرح در راستای حمایت از مشمول این طرح است.

ایراد شورای نگهبان به طرح حمایت از گزارشگران فسادبه گزارش خبرداغ ، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به چهار ایراد شورا به طرح حمایت از گزارشگران فساد گفت: این طرح ۱۷ ماده دارد و عمده ایرادات ما به طرح در راستای حمایت از مشمول این طرح است.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه با اصلاح موارد ایرادی در این طرح ، مجددا مصوبه را بررسی می کنیم، اضافه کرد: طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی پیش از این با ایرادات فراوانی از سوی شورا مواجه شد که با رفت و آمدها در شورا و مجلس این ایرادات در حال مرتفع شدن است و در صورت حل موارد باقی مانده، مجددا ایرادات را بررسی می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: