جنوب شرق آسیا ، مقصد گفتگوهای تجاری تمادبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه، شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO)، با هدف گشایش بازارهای جدید و توسعه صادرات به ویژه در بخش محصولات API در نمایشگاه مدیفارم 2023 در شهر هانوی پایتخت کشور ویتنام حضور دارد. این نمایشگاه از تاریخ 20 لغایت 23 اردیبهشت ماه 1402 (10 تا 13 May 2023) برپا شده است.

میرزائی مدیر عامل شرکت تماد با حضور در این نمایشگاه به معرفی توانمندی های علمی، فنی و تولیدی در بازدید و نشست های تجاری این نمایشگاه؛ بر صادرات API ، انتقال اطلاعات و دانش فنی، صادرات محصول نهایی Finished و همکاری جهت توسعه زیرساختی شرکت های مقصد، همچنین کشور ویتنام به عنوان کریدور جهت توسعه صادرات تماد به کشور های جنوب شرق آسیا، به عنوان اهم موارد قابل همکاری، گفتگو خواهد کرد.


شناسایی مشتریان جدید در راستای توسعه بازار و گشایش کشورهای جدید جهت صادرات، تبادل اطلاعات با مشتریان جاری و توسعه مناسبات تجاری، ارتباط و تعامل با تامین کنندگان قبلی به منظور توسعه روابط تجاری فی ما بین و ملاقات با تامین کنندگان و افزایش و ارتقاء کیفی تامین کنندگان شرکت تماد، از جمله اهداف حضور در این نمایشگاه است که در قالب 40 نشست تجاری و دیدارهای مختلف برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

کشور ویتنام با مساحت 311 هزار کیلومتر مربع و با جمعیت بیش از 97 میلیون نفر در جنوب شرقی آسیا قراردارد. بازاردارویی کشور ویتنام 16.1 میلیارد دلار بوده که حدودا 40 درصد از نیاز دارویی خود را در داخل کشور تولید می نماید.