کد خبر: ۹۵۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۵
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران موافقت کرد.

بهادری‌جهرمی: هیات وزیران با پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان موافقت کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران گفت: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران موافقت کرد.

وی گفت: استانداری‌های سراسر کشور مکلف شدند حسب مورد، مواردی که شورای اسلامی بخش یا شهر یا شورای اسلامی استان نیازمند پشتیبانی‌ها و امکانات دبیرخانه‌ای امکاناتی برای استقرار و برگزاری امثال این قبیل پشتیبانی‌ها هستند، در سقف امکانات خود حمایت کنند و امکان فعالیت موثرتر این شوراها را فراهم کنند.

وی افزود: یکی از مصوبات هم به حمایت بخش‌های دولتی از شوراهای شهر و روستا در زمان بروز بحران اختصاص داشت.

سخنگوی دولت ادامه داد: در مصوبه دیگری هیات وزیران به پیشنهاد معاونت علمی فناوری و دانش‌بنیان رئیس جمهور، هیات وزیران دستگاه‌های اجرایی‌های مختلف موجود در کشور را مجاز کرد که بتوانند اموال امکانات دارایی‌هایی خود را به صورت امانی با قراردادهای مختلف در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند تا بتوانند از ظرفیت‌های دولتی بهره برداری کنند.

بهادری جهرمی عنوان کرد: یعنی دولت امکانات و دارایی‌های اموال خود را در چارچوب‌های حقوقی طراحی‌ شده به طور امانی و موقتی در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد.

سخنگوی دولت گفت: بخشداری ها، شهرداری ها و استانداری ها موظفند از شوراهای بخش ، شهر و استان در سقف امکانات خودشان حمایت کنند.

بهادری جهرمی در واکنش به ماجرای فروش کیش و قشم گفت: افتخار همه ما این است که جانمان را فدای یک وجب از خاک وطن‌مان کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: