کد خبر: ۹۵۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۷۶
در پایان تمرین امروز استقلال نشستی میان ریکاردو ساپینتو و محمد محبی برگزار شد.

تذکر ساپینتو به ستاره احساسی استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: در پایان تمرین امروز استقلال نشستی میان ریکاردو ساپینتو و محمد محبی برگزار شد.

در مصاف دو تیم پارس جنوبی و استقلال، محمد محبی در زمان استراحت میان بازی تعویض شد و این برای اولین بار بود که محمد محبی بین دو نیمه تعویض می‌شد. گفته می شود زمانی که ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض او گرفت محمد محبی اصرار کرد چند دقیقه‌ای در نیمه دوم بازی کند اما سرمربی استقلال این موضوع را قبول نکرد.

در جلسه خصوصی امروز ریکاردو ساپینتو اشکالات فنی محمد محبی را به وی گوشزد و تاکید کرد اگر در جریان بازی به تصمیمی در مورد تعویض و تغییر تاکتیک برسد، از موضع خود کوتاه نمی‌آید چون تصور می‌کند تصمیمی که در آن لحظه می‌گیرد درست است و محبی بهتر است به عنوان بازیکن این تصمیم را بپذیرد.

محمد محبی بعد از هدر دادن ضربه پنالتی سعی کرد با نمایش خوب در جریان بازی جبران مافات کند اما تصمیمات احساسی او موجب شد بین دو نیمه تعویض شود. به نظر حضور والدین محمد محبی در استادیوم در بازی احساسی او دخیل بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: