کد خبر: ۹۵۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۸۳
پرسپولیس فرصت دارد تا ۳ جام لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را در این فصل کسب کند.

رؤیای بزرگ پرسپولیس و یحیی گل‌محمدیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: شرایط لیگ و نتایج هفته گذشته همگی به نفع پرسپولیس رقم خورد و این تیم حالا بدون توجه به نتایج سایر تیم ها می تواند با بردن ۳ بازی باقی مانده خود در لیگ ، عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد. همچنین یحیی و تیمش این فرصت را دارند تا در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسند و به اصطلاح دبل کنند.

تنها برانکو در لیگ برتر موفق شد به همراه پرسپولیس در لیگ هجدهم هر دو جام را بالای سر ببرد و یحیی این فرصت را دارد تا با برد در ۶ بازی لیگ و جام حذفی از این لحاظ به برانکو برسد و همسایه او شود.

همچنین طبق قانون سازمان لیگ فوتبال ایران، تیمی که بتواند دبل کند خود به خود و بدون انجام دیدار سوپرجام، این عنوان را هم مال خود خواهد کرد و پرسپولیس در آن سال موفق شد این جام را هم به چنگ بیاورد.

حالا بعد از چهار سال یحیی و شاگردانش می‌توانند بعد از فتح لیگ و جام حذفی، جام سوپرکاپ را بدون انجام بازی کسب کنند و سه‌گانه رویایی را برای خودشان و هوادارانشان در تاریخ ثبت کنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: