کد خبر: ۹۵۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۵۲
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رأی قطعی خود درباره بازیکن تراکتور و تیم ملی جوانان را اعلام کرد.

کاهش محرومیت مدافع قرمزپوش به دو ماهبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، پس از درخواست تجدید نظرخواهی توسط میلاد کُر، بازیکن تراکتور و تیم ملی جوانان برابر دادنامه صادره از کمیته استیناف، رأی قطعی کمیته اخلاق اعلام شد.

بر همین اساس نامبرده به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی و دو ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شده است که اجرای یک دوم آن تا پایان فصل جاری تعلیق می‌شود.

ادامه فعالیت میلاد کر صرفاً پس از اجرای حکم پرداخت جریمه نقدی و اتمام محرومیت قطعی تا 1402/02/14 و با اخذ تأییدیه از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.

میلاد کر پیش‌تر به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: