کد خبر: ۹۵۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۱۱۳
وزیر اقتصاد گفت: ظرف چند روز آینده بسته ده بندی دولت برای مهار تورم و رشد تولید پس از اخذ نظر تشکل های تولیدی و اقتصادی غیر دولتی با حضور رئیس جمهور نهایی و ابلاغ خواهد شد.

خاندوزی: بسته دولت برای «مهار تورم و رشد تولید» ظرف چند روز آینده نهایی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل ازفارس، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت گفت: جزئیات بسته 10 بندی دولت برای مهار تورم و رشد تولید که به تائید مشترک بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه رسیده است. 

وی افزود: امروز برای اخذ نظر تشکل های تولیدی و اقتصادی کشور در اتاق‌های سه گانه ارسال شد، برای اینکه ما نظرات بخش غیر دولتی را هم داشته باشیم و ان شاءالله ظرف روزهای آینده پس از اخذ نظر فعالان بخش غیر دولتی با حضور رئیس‌جمهور جزئیات این بسته نهایی شده و ابلاغ خواهد شد. 

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با توجه به هدف گذاری های دقیقی که در بسته 10 بندی برای مهار تورم و رشد تولید پیش بینی شده است ما بتوانیم یک سند هماهنگ کننده بین تمام اجزای دولت برای نیل به اهداف شعار امسال داشته باشیم. 

خاندوزی همچنین خبرداد: ظرف چند روز آینده بسته 10 بندی دولت برای مهار تورم و رشد تولید پس از اخذ نظر تشکل های تولیدی و اقتصادی غیر دولتی با حضور رئیس جمهور نهایی و ابلاغ خواهد شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: