کد خبر: ۹۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۹۲
معاون هماهنگ‌کننده ارتش از وجود طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی میان ارتش و سپاه خبرداد و گفت: این طرح‌ها همیشه وجود داشته و دارد، البته همکاری‌های آمادی و آموزشی نیز جزو سایر فعالیت‌های مشترک بین ارتش و سپاه است که همواره جریان دارد.

سیاری: طرح‌های مشترک اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و ارتش همواره برقرار استبه گزارش خبرداغ ، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با  فارس، درباره اثرات اتحاد نیروهای مسلح گفت: اساس توان کشور برای دفاع و مقابله با هر تهدیدی مبتنی بر اتحاد، هماهنگی، همدلی و انسجام نیروهای مسلح و مردم است. یعنی همان اتفاقی که در دفاع مقدس رخ داد و ما توانستیم از این طریق به پیروزی برسیم، البته امروز نیز این موضوع به خوبی وجود دارد. 

وی افزود: علاوه بر دیدارهای فرماندهان ارتش و سپاه، اقدامات و طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی، آمادی و پشتیبانی میان این دو نهاد وجود دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه از وجود طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی میان ارتش و سپاه خبرداد و گفت: این طرح‌ها همیشه وجود داشته و دارد. البته همکاری‌های آمادی و آموزشی نیز جزو سایر فعالیت‌های مشترک بین ارتش و سپاه است که همواره جریان دارد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: