کد خبر: ۹۴۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۱۲۵
وزیر ورزش و جوانان گفت: در ورزشگاه آزادی بخش‌های زیادی در دست تعمیر است و تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای حضور بانوان برای تماشای دربی پایتخت را فراهم سازیم.

سجادی: تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای حضور بانوان برای تماشای دربی را فراهم سازیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه (30 فروردین) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا شاهد حضور زنان در دربی پایتخت خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: در ورزشگاه آزادی بخش‌های زیادی در دست تعمیر است و تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای حضور بانوان برای تماشای دربی پایتخت را فراهم سازیم.

وی افزود: به مشورت‌های شورای تامین و فدراسیون هم در این زمینه نیاز داریم و شاید تا زمان دربی بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم. البته این امر به کار تخصصی و رسیدگی نیاز دارد و تا به حال هم در هر بازی که شرایط فراهم بوده میزبان تماشاگران زن بوده‌ایم  و هر زمان که شرایطش فراهم باشد قدم بانوان روی چشم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: