کد خبر: ۹۴۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۰
منصور ارضی، مداح معروف که پیش از این نیز بارها درباره حجاب اظهارنظر کرده در شب‌های قدر امسال نیز صحبت‌هایی جنجالی در این زمینه داشته است.

واکنش تند مداح معروف به کشف حجاب در معابربه گزارش خبرداغ به نقل از اصلاحات نیوز: منصور ارضی، مداح معروف که پیش از این نیز بارها درباره حجاب اظهارنظر کرده در شب‌های قدر امسال نیز صحبت‌هایی جنجالی در این زمینه داشته است.

 

این مداح معروف اظهاراتی درباره بی‌حجابی داشته که امروز بخشی از این صحبت‌ها از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

وی در این صحبت‌ها به اجرای طرح هوشمند علیه بی‌حجاب‌ها اشاره و اظهار کرد: «دعا کنیم برای اینهایی که قراره مجری کار بشن که بتونن جمع کنن این بساط بی‌حجابی رو....».

طبق آنچه سایت نواندیش منتشر کرده، ارضی همچنین گفت: «آقا جان، این بی‌حجابی‌ها داره مارو می‌کشه، داره خفه‌مون میکنه! شرمندتیم که هم باید هم برای حسین و اجدادت گریه کنی و هم برای ما..!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: