کد خبر: ۹۴۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۹۶
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مردم در روز قدس امسال همچون گذشته بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مشکلات اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش خبرداغ ، عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  فارس، با اشاره به راهپیمایی روز قدس امسال گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، همچون سال‌های قبل پرشور و با همبستگی حضور یافتند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد و این حضور نشان‌دهنده عمق بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم ما بود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران همواره در موقعیت‌های خاص در طول سال‌های پس از انقلاب، در صحنه حضوری چشمگیر داشته‌اند و روز قدس امسال نیز یکی از این موقعیت‌ها است.

گودرزی خاطرنشان کرد: مردم همواره نشان داده‌اند که درک درستی از مسائل راهبردی نظام دارند و همواره در صحنه‌ها حضور به موقع داشته‌اند.

وی افزود: مردم هیچ‌گاه فریب دلسوزی ظاهری دشمن را در قبال مردم ایران نمی‌خورند و می‌دانند که پشت سر این دلسوزی ظاهری دشمن به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی نه‌تنها به دنبال نابودی ایران، بلکه به دنبال از بین بردن جهان اسلام است و می‌خواهد که هیچ نشانه‌ای از اسلام واقعی در کشورهای مختلف وجود نداشته باشد که این موضوع را ملت ایران به خوبی درک می‌کند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: