کد خبر: ۹۴۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۹۳
با شکست عجیب معصومی مقابل حریف چینی، شانس اول طلای سنگین‌وزن کشتی آزاد برنز هم نگرفت تا تیم ایران با بدترین نتیجه ممکن به کار خود در قهرمانی آسیا خاتمه دهد.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ امیررضا معصومی ضربه فنی شد / پایان کار ایران با عملکردی ضعیف و ۵ مدالبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: با شکست عجیب معصومی مقابل حریف چینی، شانس اول طلای سنگین‌وزن کشتی آزاد برنز هم نگرفت تا تیم ایران با بدترین نتیجه ممکن به کار خود در قهرمانی آسیا خاتمه دهد.

 بعد از ناکامی علیرضا کریمی در فینال وزن 86 کیلوگرم، امیررضا معصومی در مبارزه رده‌بندی سنگین وزن مقابل بوهردون چینی قرار گرفت.

قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان که پیش از این 10 بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را شکست داده و در نیمه‌نهایی 8-6 مغلوب لخاگواگرل مونختور دارنده مدال نقره و برنز جهان از مغولستان شده بود، در مصاف با کشتی‌گیر چینی در حالی که برای بردن 10 بر صفر روی تشک آمده و 4 امتیاز هم گرفته بود، در یک غافلگیری مقابل حریف ضربه فنی شد تا روزهای بد شاگردان درستکار در قزاقستان تکمیل شود.

به این ترتیب در روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم ملی ایران با مدال نقره علیرضا کریمی در 86 کیلو و برنز یاسین رضایی در 61 کیلوگرم کارش را تمام کرد تا باتوجه به طلای رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم و دو برنز امیرحسین کاووسی و مجتبی گلیج در 79 و 97 کیلوگرم، در مجموع با یک طلا، یک نقره و سه برنز به کار خود خاتمه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: