کد خبر: ۹۴۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۴۵
علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از پانزدهم فروردین ماه آغاز شده بود و با درنظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز ۲۴ فروردین ماه به پایان می‌رسد. وی افزود: تاکنون ۷۱۵ هزار نفر برای شرکت در کنکور ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۷۰۰ هزار نفر در کنکوربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: بیش از 700 هزار داوطلب تاکنون برای شرکت در کنکور سراسری سال 1402 ثبت نام کرده‌اند.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از پانزدهم فروردین ماه آغاز شده بود و با درنظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز ۲۴ فروردین ماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: تاکنون ۷۱۵ هزار نفر برای شرکت در کنکور ثبت نام کرده‌اند.

کریمیان گفت: نوبت دوم آزمون سراسری در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و داوطلبان باید سریع‌تر برای ثبت نام اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: