به گزارش خبرداغ ، سپس این اطلاعات به یک موتور الکتریکی نصب شده بر روی ستون فرمان می رسد که از نظر فنی به عنوان محرک گشتاور فرمان شناخته می شود. این موتور ضمن فیلتر کردن ارتعاشات ناخوشایند، بازخورد مورد نیاز را به راننده ارائه می دهد. کل این فرآیند به صورت الکترونیکی کنترل می شود.
گفتنی است که وظیفه چرخش دست روی دست با فرمان یوغی تسلا چندان منطقی نیست. با استفاده از این یوغ تسلا، پارک کردن در پیچ های تیز بی جهت پیچیده است. فرمان لکسوس ۱۵۰ درجه در هر دو جهت می چرخد تا زمانی که به سختی کار با آن متوقف شود. با این، چرخش فرمان ۳۰۰ درجه دارد - بسیار کمتر از ۸۴۰ درجه چرخش در یوغ تسلا.
فرمان یوکی لکسوس نیز بسیار کاربرپسندتر از واحد تسلا است، زیرا همچنان دارای دکمههای فیزیکی زیادی برای کنترلهایی مانند چراغهای راهنما، برف پاک کنها، چراغها و کروز کنترل است. یوغ تسلا مینیمال و پیچیده تر به نظر می رسد زیرا اکثر کنترل ها از طریق صفحه نمایش لمسی عظیم کار می کنند.