کد خبر: ۹۴۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
اولین SUV تمام الکتریکی لکسوس، RZ ۴۵۰e، به دلایل درستی خبرساز شده است. از میان چندین ویژگی شگفت‌انگیز RZ ۴۵۰e، فرمان yoke توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

فرمان جدید لکسوس هوش را از سر می‌پراند!به گزارش خبرداغ ، سپس این اطلاعات به یک موتور الکتریکی نصب شده بر روی ستون فرمان می رسد که از نظر فنی به عنوان محرک گشتاور فرمان شناخته می شود. این موتور ضمن فیلتر کردن ارتعاشات ناخوشایند، بازخورد مورد نیاز را به راننده ارائه می دهد. کل این فرآیند به صورت الکترونیکی کنترل می شود.

گفتنی است که وظیفه چرخش دست روی دست با فرمان یوغی تسلا چندان منطقی نیست. با استفاده از این یوغ تسلا، پارک کردن در پیچ های تیز بی جهت پیچیده است. فرمان لکسوس ۱۵۰ درجه در هر دو جهت می چرخد تا زمانی که به سختی کار با آن متوقف شود. با این، چرخش فرمان ۳۰۰ درجه دارد - بسیار کمتر از ۸۴۰ درجه چرخش در یوغ تسلا.

فرمان یوکی لکسوس نیز بسیار کاربرپسندتر از واحد تسلا است، زیرا همچنان دارای دکمه‌های فیزیکی زیادی برای کنترل‌هایی مانند چراغ‌های راهنما، برف پاک کن‌ها، چراغ‌ها و کروز کنترل است. یوغ تسلا مینیمال و پیچیده تر به نظر می رسد زیرا اکثر کنترل ها از طریق صفحه نمایش لمسی عظیم کار می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: