کد خبر: ۹۴۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۹
مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال گفت: بهروز عطایی در دو نوبت با امیر غفور صحبت کرد و بر این باور بود که او می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

چرا امیر غفور به بهروز عطایی نه گفت؟به گزارش خبرداغ به نقل از آنا: مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال گفت: بهروز عطایی در دو نوبت با امیر غفور صحبت کرد و بر این باور بود که او می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال در خصوص خداحافظی امیر غفور از تیم ملی صحبت کرد.

چندی پیش اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی بهروز عطایی اعلام شد که در بین آنها نام امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر هم وجود داشت.

غفور با وجود اینکه با درخشش خود توانست یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیم شهداب در لیگ برتر باشد، تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند.

مصطفی کارخانه درباره خداحافظی امیر غفور از تیم ملی والیبال اظهار داشت:

غفور بازیکن باتجربه و بین‌المللی بود و قطعا حضورش در تیم ملی به خصوص در سال المپیک به تیم ملی خیلی کمک می‌کرد اما تصمیم گرفته از تیم ملی خداحافظی کند و کنار تیم نباشد. ما هم به تصمیمی گرفته احترام می‌گذاریم. البته عطایی سرمربی تیم با او در دو نوبت صحبت کرد و بر این باور بود که او می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال در پاسخ به این سوال که غفور به خاطر ترس از نیمکت نشینی خداحافظی کرده یا خیر، تصریح کرد:

به هر حال یک پشت زن خط بیشتر نمی‌تواند در زمین باشد و تیم هم دو پشت خط زن دارد. به هر حال بازیکنان در هر موقعیتی باید با هم رقابت کنند. فکر نمی‌کنم یک مربی بازیکنی را فیکس تیم ملی قرار دهد. سطح مسابقات و عملکرد فرد اهمیت زیادی دارد و سرمربی تیم براساس آن تصمیم‌گیری می‌کند.

مصطفی کارخانه در توضیح لیست بلندبالای تیم ملی والیبال برای اعزام به آمریکا هم به آنا گفت:

اجباری نیست همه افرادی که نامشان در لیست است به آمریکا بروند. ما مسابقات مهمی پیش رو داریم و اگر فردی جا ماند باید فرد دیگری را جایگزین او کرد. به هر حال فدراسیون والیبال پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهد که اگر فردی نتوانست بیاید فرد دیگری را جایگزین او کنند. کشور آمریکا خیلی سخت به ما ویزا می‌دهد و ما نمی‌توانیم دست خودمان را خالی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: