کد خبر: ۹۴۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۳
عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توئیتی نوشت که با وجود سه نرخ ارز متفاوت در بازار، با فاصله‌های ۲۵ تا ۳۰ درصدی، و تا زمانی که عده‌ای حاضر به خرید و فروش ارز با نرخ‌هایی به غیر از نرخ مرجع بانک مرکزی و بعضاً پرداخت مابه التفاوت نرخ مرجع هستند، قطعاً نوعى بازار شکل گرفته است.

همتی: با وجود سه نرخ ارز متفاوت در بازار و خرید و فروش ارز با نرخهایی به غیر از نرخ مرجع بانک مرکزی نوعى بازار شكل گرفته / نامگذاری این بازار به نابازار چیزی را تغییر نمیدهدبه گزارش خبرداغ ، عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توئیتی نوشت که با وجود سه نرخ ارز متفاوت در بازار، با فاصله های ۲۵ تا ۳۰ درصدی، و تا زمانی که عده ای حاضر به خرید و فروش ارز با نرخهایی به غیر از نرخ مرجع بانک مرکزی و بعضاً پرداخت مابه التفاوت نرخ مرجع هستند، قطعاً نوعى بازار شكل گرفته است.

 

وی افزود: نامگذاری این بازار به نابازار چیزی را تغییر نمیدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: