کد خبر: ۹۴۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۱۳۳
ایام عید نوروز که با تعطیلات طولانی همراه است، یکی از دوران‌هایی است که به راحتی خواب بسیاری از افراد در آن به هم می‌ریزد؛ رفتن به سفر و دید و بازدید مهمانی‌ها باعث می‌شود ریتم خواب افراد دچار تغییر شود. اما با پایان یافتن تعطیلات نوروزی برگشتن بدن به حالت نرمال و منظمِ پیش از تعطیلات برای خوابیدن و صبح زود بیدار شدن، کمی مشکل می‌شود و باید برای آن دنبال راهکار بود.

چگونه خواب خود را بعد از تعطیلات دوباره منظم کنیم؟به گزارش خبرداغ به نقل از اعتمادآنلاین: ایام عید نوروز که با تعطیلات طولانی همراه است، یکی از دوران‌هایی است که به راحتی خواب بسیاری از افراد در آن به هم می‌ریزد؛ رفتن به سفر و دید و بازدید مهمانی‌ها باعث می‌شود ریتم خواب افراد دچار تغییر شود. اما با پایان یافتن تعطیلات نوروزی برگشتن بدن به حالت نرمال و منظمِ پیش از تعطیلات برای خوابیدن و صبح زود بیدار شدن، کمی مشکل می‌شود و باید برای آن دنبال راهکار بود.

برای رسیدن به برنامه خواب منظم باید برخی موارد را رعایت کنید. بهترین روش برای برگشتن به ساعت خواب منظم این است که از چند روز مانده به پایان تعطیلات، دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن را کم‌کم تغییر دهید.

اما با توجه به شرایط گاهی نمی‌توان تمرین زود خوابیدن و زود بیدار شدن را انجام داد، بنابراین برخی افراد تا آخرین روز تعطیلات شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و صبح‌ها نمی‌توانند مثل زمانی که سر کار می‌روند زود از خواب بیدار شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: