کد خبر: ۹۴۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۶
علی بهادری پس از جلسه هیات دولت اعلام کرد: طبیعتا «دریافت ارز» یکی از منابع اطلاعاتی است که وزارت رفاه می تواند از آن بهره برداری بکند برای اینکه مشخص شود آن فرد یا خانواده جزو دهک های بالا هستند یا پایین.

سخنگوی دولت: «دریافت ارز» یکی از منابع اطلاعاتی برای تعیین دهک افراد و قطع یارانه استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سخنگوی دولت اعلام کرد: «دریافت ارز» یکی از منابع اطلاعاتی برای تعیین دهک افراد و قطع یارانه است.

علی بهادری جهرمی پس از جلسه هیات دولت اعلام کرد: طبیعتا «دریافت ارز» یکی از منابع اطلاعاتی است که وزارت رفاه می تواند از آن بهره برداری بکند برای اینکه مشخص شود آن فرد یا خانواده جزو دهک های بالا هستند یا پایین.

او تأکید کرد: کسانی که ارز می گیرند عموما جز افرادی هستند که در دهک بالا قرار بگیرند.

وی افزود:‌کسی از کارت ملی دیگران سوءاستفاده نکند چه برای تراکنش های بانکی چه برای حساب های بانکی داخل مغازه چه برای دریافت ارز، این موارد جزو منابع اطلاعاتی هستند که برای دهک بندی افراد و خانواده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: