کد خبر: ۹۴۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۱۲
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با فیلم هایی که در نوبت نمایش قرار گرفته‌اند و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم روند افزایشی تماشاگران سینما ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی: تماشاگران سینما روند افزایشی خواهد داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما بحمدلله در نوروز امسال، به ویژه در هفته دوم تعطیلات نوروز افزایش آمار فروش در سینماها را شاهد بودیم.

وی افزود: ما در نمایشگاه قرآن امسال شاهد حضور وزرای موریتانی و نیجر در افتتاحیه بخش بین الملل نمایشگاه بودیم. البته من در سفری که سه ماه قبل به این کشور داشتم گفت‌وگو های خوبی انجام شد و قرار است تفاهمنامه جامع همکاری‌های فرهنگی و هنری به زودی به امضا برسد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: