کد خبر: ۹۴۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۰
سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در توییتی نوشت: دست و زبان هر کسی که می‌گوید جامعه را دو قطبی نکنید باید بوسید. اما قوانین جامعه تابع خوشایند یا بد آیند ما نیست. وحدت اجتماعی جاده یک طرفه نیست که در آن یک گروه هر کاری خواستند انجام دهند و گروه مقابل را به خاطر دو قطبی نشدن جامعه دعوت به سکوت کنیم.

معاون وزارت ورزش: دیگر بخاطر دوقطبی نشدن جامعه سکوت نمی‌شودبه گزارش خبرداغ ، سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در توییتی از سکوت نکردن به دلیل دوقطبی نشدن جامعه خبر داد.

وی در توئیتی نوشت: دست و زبان هر کسی که می گوید جامعه را دو قطبی نکنید باید بوسید. اما قوانین جامعه تابع خوشایند یا بد آیند ما نیست.

وی افزود: وحدت اجتماعی جاده یک طرفه نیست که در آن یک گروه هر کاری خواستند انجام دهند و گروه مقابل را به خاطر دو قطبی نشدن جامعه دعوت به سکوت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: