کد خبر: ۹۴۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۶۱
یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه این کمیسیون به منظور بررسی موضوع رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقات فرهنگیان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

بررسی عدم پرداخت معوقات معلمان با حضور میرکاظمی و نوری در کمیسیون آموزشبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گویی درباره دستورکار کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه آن در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بعدازظهر امروز (دوشنبه ۱۴ فروردین) اولین جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در سال جدید تشکیل می شود.

وی افزود: بحث رتبه بندی معلمان و اجرای آن و عدم پرداخت معوقات فرهنگیان در دستورکار جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین گفت که در جلسه امروز این کمیسیون سیدمسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: