کد خبر: ۹۴۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۰
رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی از 27 اسفند 1401 تا پنجم فروردین امسال؛ از رسیدگی و پاسخگویی به 349 مورد شکایت در سطح جزیره کیش خبر داد.

رسیدگی و پاسخگویی به بیش از 300 شکایت در ایام نوروزبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم میرزایی گودرزی "بازرسی، رسیدگی به شکایات و نظارت بر فعالیت کمیته های چندگانه" را از مهمترین اقدامات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران برشمرد.

میرزایی گودرزی، اظهار داشت: عملکرد کارکنان فرودگاه و بندرگاه، رسیدگی به شکایات ارسالی، رفع مشکلات مسافران با هماهنگی عوامل فرودگاه و بندرگاه و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این ایام مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی، افزود: نظارت و کنترل بر فعالیت اجرائیات مستقر در اسکله تفریحی، ایستگاه های دوچرخه و امور دریایی، آتش نشانی، وضعیت کمپ های اضطراری سرپوشیده، نظارت و بازدید از بازار میوه و تره بار، بررسی وضعیت سایت بازیافت نیز از جمله اقدامات انجام شده از سوی کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی است.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی، اظهار داشت: سامانه 124 در تمام مدت سال به ویژه در ایام نوروز پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی می باشد که در راستای معرفی این سامانه به گردشگران نوروزی تبلیغات محیطی در تمام نقاط سطح شهر، فروشگاه ها و مراکز تفریحی انجام شده است.

ابراهیم میرزایی گودرزی، خاطر نشان کرد: از مجموع 349 شکایت ارسال شده تعداد 216 مورد توسط کارشناسان بازرسی رسیدگی و تعداد 133 مورد نیز به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است.

ابراهیم میرزایی گودرزی با اشاره به نظارت های فراگیر و مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی و بازرگانی بر بازارهای کیش، گفت: با تشکیل تیم های نامحسوس افتخاری؛ گزارشات از سطح شهر و ادارات تهیه و برای مسوولان مربوطه ارسال می شود.

ابراهیم میرزایی گودرزی عنوان کرد: گشت های بازرسی در سطح جزیره کیش حضوری فعال داشته و موضوعات مختلف در سطح جزیره را رصد می کنند.

شایان ذکر است، با برنامه ریزی های انجام شده میزان دستیابی به اهداف و امتیارات هر کمیته بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، نظر سنجی ها، بررسی و پاسخگویی به شکایات در پایان فعالیت ستاد نوروزی اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: