کد خبر: ۹۴۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۱۹
نورمحمد ذوالفقاری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نورمحمد ذوالفقاری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

مهرداد لشگری یکی از دوستان این بازیگر درباره جزییات درگذشت او گفت: ایشان روز گذشته، هفتم فروردین به دلیل ایست قلبی در بیمارستان ایرانشهر از دنیا رفت.

او ادامه داد: ایشان چند روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و سرانجام بر اثر ایست قلبی و ناراحتی ریه درگذشت.

به گفته لشگری، خاکسپاری این بازیگر فردا، نهم فروردین ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام می‌شود و قرار است او در طبقه فوقانی مزار ایرج محمودی در قطعه ٨٨ ردیف ١٥٦ شماره ۲۸ به خاک سپرده شود.

محمد ذوالفقاری، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۳۲۹ در تهران بود. او بیش از ۵۵ سال در سینما فعالیت کرد. در آغاز به عنوان دستیار فیلمبردار با پروژه‌های سینمایی همکاری داشت و از مقطعی به بعد به عنوان بازیگر نیز به ایفای نقش در آثار سینمایی و تلویزیونی پرداخت.

از جمله آثاری که زنده‌یاد ذوالفقاری در آنها بازی داشته، می‌توان به فیلم‌هایی همچون «غلامرضا تختی»، «انگشتر»، «یک دزدی عاشقانه»، «حبیب آقا» و سریال «ابله» اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: