کد خبر: ۹۴۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۳
فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی در ۲۴ ساعت اخیربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی و کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار سهراب بهرامی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز(سوخت، دام و ...) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و...) شدند.

وی افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: