کد خبر: ۹۴۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۸۹
زمان پایان سال تحصیلی بر اساس آخرین امتحان دانش‌آموزان مشخص شد.

زمان پایان سال تحصیلی مدارس مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت دیده بان ایران: زمان پایان سال تحصیلی بر اساس آخرین امتحان دانش‌آموزان مشخص شد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.

این ابلاغیه در راستای هدف عملیاتی ۱۹ از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به منظور اجرای راهکار ایجاد ساز و کارهای قانونی و ساختار مناسب برای سنجش و ارزشیابی عملکرد نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی تهیه و ابلاغ شده است.

به موجب این بخشنامه برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: