کد خبر: ۹۴۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۴۴
رئیس پلیس راهور فراجا از استقرار پهپاد‌هایی از کرمان تا بندرعباس خبر داد و گفت: بلافاصله اطلاعات خودرو از طریق پهپاد‌ها اطلاع داده مى شود و اگر لازم باشد، اعمال جریمه یا توقف انجام خواهد شد. سردار هادیانفر گفت: بلافاصله اطلاعات خودرو از طریق پهپاد‌ها اطلاع داده مى شود و اگر لازم باشد، اعمال جریمه یا توقف انجام خواهد شد.

رانندگان متخلف از طریق پهپاد جریمه می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا: رئیس پلیس راهور فراجا از استقرار پهپاد هایی از کرمان تا بندرعباس خبر داد و گفت: بلافاصله اطلاعات خودرو از طریق پهپادها اطلاع داده مى شود و اگر لازم باشد، اعمال جریمه یا توقف انجام خواهد شد.

 سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: ما امسال براى کنترل ترددها و مدیریت آن پیش بینى هاى لازم را انجام دادیم که استفاده از بالگرد و پهپادهاى پلیس هم در این کار نقش دارند.

وى افزود: این پهپادها براى استان هایى که مسیر طولانى دارند بهتر است و بیشتر استفاده مى شود همچون استان فارس و کرمان پهناورى خاص خود را دارد.

رییس پلیس راهور فراجا بیان کرد: پهپادهاى ما از کرمان تا بندرعباس و بوشهر در حرکت هستند و همه آن ها به صورت شبانه روزى کار انجام مى دهند؛ همکاران هم در مرکز کنترل پهپادها مستقر هستند.

سردار هادیانفر گفت: بلافاصله اطلاعات خودرو از طریق پهپادها اطلاع داده مى شود و اگر لازم باشد، اعمال جریمه یا توقف انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: