کد خبر: ۹۴۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۳
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در توئیتی نوشت: ‏جناب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه‌ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر، از ایشان برای سفر رسمی به ریاض دعوت کردند و خواستار تقویت همکاری‌های اقتصادی و منطقه‌ای شدند. رئیس جمهور با استقبال از این دعوت، بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها تاکید کردند.

پادشاه عربستان از رییسی برای سفر به ریاض دعوت کردمحمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از دعوت پادشاه عربستان از رییسی برای سفر به ریاض خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ وی در توئیتی نوشت: ‏جناب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه ای به آیت الله رئیسی ضمن استقبال از توافق دو کشور برادر، از ایشان برای سفر رسمی به ریاض دعوت کردند و خواستار تقویت همکاریهای اقتصادی و منطقه ای شدند.

وی افزود: رئیس جمهور با استقبال از این دعوت، بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری ها تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: