کد خبر: ۹۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۶۹۹
وزیر خارجه سعودی ادعا کرد: «شکست توافق هسته‌ای با ایران منطقه را وارد مرحله بسیار خطرناکی خواهد کرد. ما خواستار از بین بردن نقاط ضعف موجود در توافق هسته‌ای با ایران هستیم.»

وزیر خارجه عربستان: ما خواستار از بین بردن نقاط ضعف توافق هسته‌ای با ایران هستیم / اگر تهران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های منطقه تلاش خواهند کرد تا امنیت خود را تضمین کنندبه گزازش خبرداغ به نقل از فارس: «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی، شامگاه امروز (یکشنبه) گفت که ریاض نشست های مثبتی با «شی جین پین» رئیس جمهور چین داشته است.

شبکه خبری «العربیه» به نقل از بن فرحان نوشت در این نشست ها بر افزایش همکاری تأکید شد و به زودی نسخه تازه‌ای دیدگاه «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی درباره همکاری بین کشورهای حاشیه خلیج فارس ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه گفت‌وگو با چین به عنوان دومین اقتصاد جهان مسئله بسیار مهمی است، تصریح کرد چندجانبه‌گرایی چیزی است که جهان در حال حاضر بدان نیازمند است.

بن فرحان در بخش دیگری مدعی شد که سیاست خارجی عربستان سعودی مبتنی بر همکاری و ایجاد ارتباط با همه کشورهای جهان است.

وزیر خارجه سعودی همچنین ادعا کرد: «شکست توافق هسته ای با ایران منطقه را وارد مرحله بسیار خطرناکی خواهد کرد. ما خواستار از بین بردن نقاط ضعف موجود در توافق هسته ای با ایران هستیم.»

او همچنین ضمن متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای، گفت: «اگر ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند، کشورهای منطقه تلاش خواهند کرد تا امنیت خود را تضمین کنند. منافع آمریکا همچنان در منطقه پابرجاست و روابط [با این کشور] قوی خواهد ماند.»

رئیس جمهور چین شامگاه چهارشنبه وارد ریاض شد و با سران عربستان مذاکراتی را انجام داد. در پایان این مذاکرات، شی جین پینگ با پادشاه عربستان توافقنامه شراکت استراتژیک جامع امضا کردند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
0
دوستان فیصل بن فرحان بی ادب وزیر خارجه عربستان سعودی عامل اصلی شکست در مذاکرات هسته‌ای با ایران بودند و هستند

۱۹:۵۵۲۰ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه، عراق، یمن و منطقه دست بکشد

۱۹:۵۳۲۰ آذر ۱۴۰۱
شورای امنیت سازمان ملل اقدامات رژیم سعودی در حملات تروریستی به یمن را محکوم کند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
0
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
شهادت حدود 14 هزار زن و کودک از ابتدای تجاوزات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار علیه یمن و در سایه سکوت بی شرمانه مدعیان دورغین حقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
0
آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین اقدام غلط علیه ‌ایران از سپاه ضربه سختی‌ خواهند خورد
آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند و اگر غلطی کنند ضربه سختی را خواهند دید.

دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حقوق بشر سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.

کشورهای غربی و همدستان آمریکا خودشان می‌دانند اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند
ادعاهای حقوق بشری کشورهای غربی و همدستان آمریکا، ادعاهای پوچ و واهی است و خودشان می‌دانند که اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر خود آنها هستند.
۳ کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت سازمان های بین المللی از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

بهترین پاسخ و گزینه در برابر مقابله تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل فقط ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران و دیگر فرصت طلبان، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.

آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و مزدوانشان که حقوق بشر را نقض می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل ثابت کرد که آمریکا و متحدانش با ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم دشمن هستند
آمریکا و متحدانش به همراه همه گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
عربستان سعودی و متحدانش به همراه القاعده و داعش به سرکردگی آمریکا از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در یمن بیش از 300 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اغشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان نیازی نیست محاکمه شوند و باید بدون محاکمه اعدام شوند.
سکوت در برابر جنایت از خود جنایت بدتر است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم اتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در سراسر جهان بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون مقر اصلی جنایتکاران بوده است.
در نشست شورای حقوق بشر یک چوپان نیاز دارد، نه رئیس شورای حقوق بشر

ما شورای حقوق بشر سازمان ملل را مانند اسرائیل به رسمیت نمی شناسیم
شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر جهان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه مزدورانشان شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله بوده است.
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
۱۱:۱۱۲۱ آذر ۱۴۰۱
شهادت و نقص عضو بیش از ۱۱ هزار کودک در یمن از سال ۲۰۱۵ تاکنون برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
۱۰:۱۷۲۱ آذر ۱۴۰۱
فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و فرانسه و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودند و هنوز هم هستند
فرانسه و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودند و هنوز هم هستند.
پس مذاکره ایران با فرانسه و مزدورانشان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

۰۹:۴۸۲۱ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند چرا؟

و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند چرا؟

۰۹:۳۸۲۱ آذر ۱۴۰۱
تکرار ادعاهای وزیر خارجه عربستان درباره برنامه هسته‌ای ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

۰۹:۳۴۲۱ آذر ۱۴۰۱
اعتراف اردوغان: آمریکا پنج هزار کامیون سلاح برای تروریست‌های شمال سوریه ارسال کرده است
۰۹:۳۳۲۱ آذر ۱۴۰۱
با خروج آمریکا از عراق، اثری از داعش نمی‌ماند
با خروج آمریکا از سوریه، اثری از داعش نمی‌ماند

۰۰:۰۷۲۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
۰۰:۰۴۲۱ آذر ۱۴۰۱
چراغ سبز آمریکا به عربستان سعودی برای حمله به یمن
تجاوز سعودی ها به یمن با چراغ سبز آمریکا
مردم در ادامه شعار الله اکبر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.
سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است
این در حالی است که نهادهای به ظاهر حقوق بشری و سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی هستند.
شمار قربانیان حملات عربستان سعودی به یمن تاکنون به هزاران نفر رسیده است.
در حالی که ارتش چندین کشور علیه مردم یمن حملات گسترده ای را انجام می دهند که گروه انصار الله یمن در مقابل این تجاوزات ایستادگی می کند.
در حالی نزدیک به چهار سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد که مردم مظلوم یمن در محاصره کامل قرار دارند.
آنچه که اکنون توسط رژیم سعودی و همپیمانانش در الحدیده یمن رخ می دهد، یک جنایت علیه بشریت است.
عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای عربی جنایت های بیشماری را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب می شود.
عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود
این تجاوز آشکار که منجر به شهادت هزاران انسان بیگناه شده، مغایر قوانین و مقررات بینالمللی است
ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.
برخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ایران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست
در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است
مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا دست به جنایات و نسل کشی های گسترده در یمن زده و به دور از هر گونه واهمه ای به کشتار مسلمانان می پردازد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
۰۰:۰۳۲۱ آذر ۱۴۰۱
جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.

جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.

جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.

۲۳:۴۸۲۰ آذر ۱۴۰۱
قطع حمایت مالی عربستان وامارات تنها راه نابودی تروریسم، القاعده ، داعش و دیگرگروه های تروریستی!
عربستان باید درباره کمک به تروریسم، القاعده، داعش و تکفیری ها توضیح دهد.
عربستان برای القاعده دریمن سلاح می فرستاد.
فیلم همراهی القاعده با عربستان سعودی درتجاوز به یمن.
چرا عربستان کاری به القاعده وداعش ندارد؟
علنی شدن همراهی القاعده با عربستان دریمن+ فیلم
ارتباط عربستان با داعش آشکاراست.
عربستان سعودی پدرواقعی تروریسم است.
عربستان سعودی مادرواقعی تروریسم است.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم یمن!
آمریکا ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
عربستان فرقی با تروریسم ندارد.
عربستان فرقی با القاعده ندارد.

۲۳:۴۶۲۰ آذر ۱۴۰۱
ما عربستان سعودی را تروریسم بین المللی می شناسیم.
ما عربستان سعودی را تروریستی دولتی می شناسیم.
رژیم جنایتکارآل سعود وحشی مررج اسلام آمریکایی است.
عربستان سعودی ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش و عربستان سعودی یکی هستند.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت تروریسم عربستان سعودی است.
داعش یکی ازدستگاه های دولت تروریسم عربستان سعودی است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی تروریسم بین المللی درکاراست.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
۲۳:۴۲۲۰ آذر ۱۴۰۱
تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.

۲۳:۴۰۲۰ آذر ۱۴۰۱
عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد
تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
۲۳:۴۲۲۰ آذر ۱۴۰۱
تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.

۲۳:۴۰۲۰ آذر ۱۴۰۱
عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد
تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
شورای همکاری خلیج فارس از سال 1982 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
شورای همکاری خلیج فارس از سال 2001 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه بوده است.
شورای همکاری خلیج فارس از سال 2003 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در عراق و لیبی بوده است.
شورای همکاری خلیج فارس از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سوریه بوده است.
شورای همکاری خلیج فارس از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در یمن بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
از دستگاه‌‌های اطلاعاتی امنیتی انتظار می‌رود گوشمالی درخور توجهی به رسانه تروریستی اینترنشنال سعودی صهیونیستی بدهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
آمریکا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
آمریکا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.

اروپا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
اروپا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.

عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات رژیم سعودی جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند.
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات امارات جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
۲۰:۰۴۲۱ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی ها جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش/ نیروهای آمریکایی بخش دیگری از نفت سوریه را به سرقت بردند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
اینکه سندها امروز ثابت می‌کنند که آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند چگونه از داعش و تفکیری‌ها حمایت می‌کنند
ملت مسلمان ایران همواره در کنار مردم مظلوم و ستم‌دیده جهان اسلام است و این مهم نیز همچنان ادامه می‌یابد.

مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: