کد خبر: ۹۴۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۲
بهروز کمالوندی روز پنجشنبه در گفتگویی با بیان اینکه در روزهای گذشته گفتگوهای ایران و آژانس توسط کارشناسان آژانس با کارشناسان سازمان انرژی اتمی انجام گرفته، از ادامه این گفتگوها در روزهای آینده خبر داد

سفر معاون آژانس به ایران طی روزهای آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر معاون پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران و ادامه گفتگوهای فنی و پادمانی خبر داد.

بهروز کمالوندی روز پنجشنبه در گفتگویی با بیان اینکه در روزهای گذشته گفتگوهای ایران و آژانس توسط کارشناسان آژانس با کارشناسان سازمان انرژی اتمی انجام گرفته، از ادامه این گفتگوها در روزهای آینده خبر داد.

معاون بین الملل سازمان انرژی اتمی گفت: قرار است گفتگوها طی روزهای آینده توسط من و آپارو معاون پادمانی آژانس در تهران دنبال شود.

کمالوندی افزود: این گفتگوهای پادمانی و فنی در چارچوب بیانیه مشترک سازمان و آژانس که چندی قبل به دنبال سفر رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) به تهران منتشر شد صورت می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: