کد خبر: ۹۴۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۱
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تهران با اشاره به مصاحبه اینترنشنال به نتانیاهو گفت: اینترنشنال که خود را به دروغ دلسوز ایران و مردم معرفی می کرد بالاخره چهره واقعی خود را نمایان کرد.

فعال دانشجویی: اینترنشنال در مصاحبه با نتانیاهو چهره واقعی خود را کاملا نمایان کردبه گزارش خبرداغ ، علی ربانی‌زاده عضو شورای مرکزی و مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشگاه تهران در گفتگو با فارس، گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران پس از سال ها تلاش شبانه روزی کسانی که همه ارزششان بیرون آمدن از زیر یوغ استکبار و مقابله با ظلم و حمایت از مستضعفین و  ایجاد یک حکومت اسلامی بر پایه قوانین دینی و شریعت اسلام بود، شکل گرفت.

وی افزود: از همان ابتدای مسیر انقلاب این نظام با دشمنان مختلفی روبه رو شد از کمونیست و مجاهدین خلق و منافقین داخلی گرفته تا اپوزیسیون های خارج نشین و کشورهای غربی که منفعت خود را در وجود یک حکومت و حاکمیت وابسته و دست نشانده و ضعیف القدری همچون سلطنت طاغوتی پهلوی می دیدند و حال با وجود نظام مقتدر اسلامی منافع و سرمایه های بنیادینی که خیلی راحت به دستشان می رسید و جیب هایشان را پر میکرد دیگر در کار نبود، دیگر دوران سلطه گری و تصمیم گیری در مورد ایران و ایرانی برایشان تمام شده بود و اوضاع دگرگون شد ایران ضعیف در اقتصاد سیاست و فرهنگ و وابسته به بیگانان جای خود را به ایران مقتدر و عزتمند در مقابل بیگانگان داد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: شاید در ابتدای امر هیچ یک از این دشمنان با تمام خصومت و مکری که داشتند حتی تصور آن را نیز نمی کردند که کشوری که تازه انقلابش به ثمر رسیده و نظامی نوپا شکل داده بتواند این چنین عزتمندانه و مقتدر عمل کند و تمام نقشه های شوم دشمنان و مستکبرین را در همان ابتدای امر رو کند و نقشه ی آنان را نقش بر آب کند.

ربانی زاده ادامه داد: انقلاب و نظامی که نقشه های شوم و خصومت هایی که علیش موجود است را چیز عجیب و جدیدی نمی بیند از سراغاز تاسیس نظام جمهوری اسلامی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی در هر لباسی از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

وی افزود: از ایجاد کودتای داخلی و جنگ ۸ ساله تا تحمیل تحریم های بی حد و حصر و جنگ اقتصادی و فرهنگی همه جانبه که تا امروز ادامه دار بوده است و در هر چند به شدت آن هر زمان و هر لحظه افزوده شده است اما نتیجه ای که داده است نتیجه ی عکس بوده و بر قدرت و سرافرازی کشور و نظام و ملت اسلامی افزوده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: در همین راستا خیل عظیمی از دشمنان قسم خورده را جریان واپسگرای ضد انقلاب و اپوزیسیون جمهوری اسلامی تشکیل دادند، گروهی که هر چند در لباس های مختلف و با تفکرات متفاوت پابه عرصه گذاشتند اما انگیزه و هدف اصلی همه آنان از ابتده ضربه زدن و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بوده است اما همگان دیدند گروه های مختلف این جریان که به زعم خود یک زمانی باید تهران را فتح میکردند خواب پادشاهی و سلطنت را میبینند.

وی ادامه داد: جریان اپوزیسیون و ضدانقلاب عبارت منافق از کفار بدتر است را به معنای واقعی کلمه به منصه ی ظهور گذاشت و از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دریغ نکرد به طوری که حتی در این مسیر کشور های غربی که دشمنان دیرینه ایران و ایرانی بودند از فرط حیرت انگشت به دهان مانده اند با این وجود خطر این جریان به این دلیل است که سعی کردا است همواره  گرگی در لباس میش باشد و با انواع و اقسام دروغ ها و چرندیات بر اذهان عده ای مسلط شود و آنان را فریب دهد و از این راه به مقاصد شوم خود برسد.

ربانی زاده گفت: امروز اما شبکه اینترنشنال و اپوزیسیون  بالاخره چهره ی واقعی خویش را کاملا نمایان کرده است چهره ای که سالهاست با سخنان عوام فریبانه و بازی پشت نقاب تلاش کرده است چهره ی اصلی خود را پنهان نگه دارد و خود را دلسوز ایران و ایرانی و حامی او معرفی کند امروز دستش رو شده است.

وی افزود: امام صادق نیز می فرماید خدارو شکر خدا دشمنان مارا احمق قرار داد احمق هایی که تصورشان این است همیشه با عوام فریبی میتوانند به اهداف پست و رذل خودشان برسند ولی کور خوانده اند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز بر همگان روشن شده است اپوزیسیون فقط اپوزیسیون جمهوری اسلامی نیست آن مسیح علینژاد که برای تحریم و فشار حداکثری بر ایران و ایرانی بر در کاخ سپید بست مینشیند و آن مجری مزدور  اینتر نشنال سعودی که بر تحریم و تهدید حمله نظامی بر مردم شکورش لبخند می زند تماما بیانگر این است که ما با اپوزیسیون ایرانی طرفیم کسی که چهره ی خود را با ضد انقلاب و جمهوری اسلامی بودن پوشانده اما حقیقت آن ضد ایران و ایرانیت است چرا که حقوقش را از شیطان صفتانی میگیرد و غلام حلقه به گوش شیادانی است که برایشان نابودی ایران و غیرت و اقتدار و عزت ایرانی اهمیت دارد.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت:  اکنون که چهره ی واقعی این گروه واپسگرا بر همگان روشن شده است باید تمام ملت ایران انزجار خود را از اپوزیسیون خود باخته غرب زده اعلام نمایند و همواره بر هوشیاری و بصیرت و درک سیاسی خود بیفزایند تا دیگر خدعه و نیرنگ و فریب این گروه و سایر دشمنان بر آنان اثر نکند و دوست را دشمن و دشمن را دوست نبینند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: