کد خبر: ۹۴۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۴۲
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روند بررسی طرح اصلاحی از مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، با ارجاع ماده 11 این قانون به کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس موافقت کردند.

مواد مربوط به شرایط نامزدها و تخلفات انتخاباتی به کمیسیون شوراها ارجاع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 21 اسفند در روند بررسی طرح اصلاحی از مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، با ارجاع ماده 11 این قانون که در مورد تخلفات انتخاباتی است، به کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس موافقت کردند.

قالیباف رئیس مجلس نیز در این رابطه گفت: در جلسات قبلی مجلس، ماده 10 این طرح به کمیسیون ارجاع شده بود. پس از بررسی که با دوستان معاونت حقوقی مجلس، به دلیل ارتباط زیاد ماده 11 با ماده 10 مطابق ماده 153 آیین نامه داخلی مجلس، ماده 11 نیز به کمیسیون ارجاع می شود.

در ادامه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان به بررسی ماده 12 طرح مذکور که در مورد شرایط نامزدهای انتخاباتی است پرداختند و پس از طرح پیشنهاد نمایندگان و نظر کمیسیون شوراها،‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ این ماده را نیز جهت رفع ابهامات و بررسی های بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: