کد خبر: ۹۴۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۹۷
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تولید هواپیمای یاسین باعث بومی‌سازی حوزه آموزش خلبانی شده خاطرنشان کرد: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود.

امیر واحدی: تولید هواپیمای یاسین باعث بومی شدن آموزش‌های خلبانی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز(شنبه ۲۰ اسفندماه) در مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین، گفت: جا دارد که از تلاش های وزارت دفاع در ساخت هواپیمای آموزشی یاسین تشکر کنم و خدا را شاکرم چون امروز یک روز خوب برای نیروی هوایی است.

وی افزود: در زمان گذشته، آموزش‌های نیروی هوایی ارتش در خارج از کشور انجام می شد. نیروی هوایی نخستین محلی بود که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفت و باعث شد نتوانیم آموزش های خلبانان خود را در خارج از کشور انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: امروز یک روز بسیار خوب برای ما است و افتخار می کنیم هواپیمای جت آموزشی به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش خلبانان ما، بومی شده است. 

امیر واحدی با بیان اینکه تولید هواپیمای یاسین باعث بومی سازی حوزه آموزش خلبانی شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می شود تا دوره آموزش ها کامل تر و کوتاه تر شود و در آینده نزدیک هواپیمای شکاری که کوثر باشد نیز می تواند باعث ارتقای توان دفاعی کشورمان ‌شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: