کد خبر: ۹۴۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
تعداد بازدید: ۱۵۷
غلامرضا ابدالی مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: حال عمومی پیروز خوب نیست و بیماری همچنان سلامت این حیوان را تهدید می کند.

محیط زیست: حال عمومی «پیروز» خوب نیست؛ بیماری همچنان سلامت این حیوان را تهدید می‌کند / آزمایش‌های امروز نسبت به دیروز نتایج بهتری را نشان می‌دهد، اما هنوز برای اعلام بهبودی کامل زود استمدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: حال عمومی پیروز خوب نیست و بیماری همچنان سلامت این حیوان را تهدید می کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، غلامرضا ابدالی اظهارکرد: آزمایش های انجام شده دامپزشکی برای «پیروز» نسبت به آزمایش‌های روز گذشته نتایج بهتری نشان می‌دهد اما هنوز برای اعلام شرایط بهبودی کامل زود است.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های دامپزشکان معالج، تصمیم گرفته شد تا این حیوان همچنان تحت نظر در بیمارستان دامپزشکی باقی بماند.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: امیدواریم با اقدامات درمانی شرایط به حالت عادی برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: