کد خبر: ۹۴۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۶
براساس شنیده‌ها از منابع آگاه، حکم دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی امروز از سوی رئیس جمهور صادر و ابلاغ شد. در این حکم علاوه بر موضوعات بنیادین همچون تحقق حکمرانی فناورانه و داده محور فضای مجازی، لزوم بازنگری در سیاست های فیلترینگ و زمینه سازی حضور فرامرزی پلتفرم های ایرانی نیز در ماموریت های دبیر جدید شورای عال فضای مجازی گنجانده شده است.

رئیسی دستور «لزوم بازنگری در سیاست های فیلترینگ» را صادر کرد به گزارش خبرداغ به نقل از برنا ، براساس شنیده‌ها از منابع آگاه، حکم دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی امروز از سوی رئیس جمهور صادر و ابلاغ شد.

 

شنیده ها حاکی است حکم دکتر سیدمحمد امین آقامیری به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی رسما صادر شده است.

در این حکم علاوه بر موضوعات بنیادین همچون تحقق حکمرانی فناورانه و داده محور فضای مجازی، لزوم بازنگری در سیاست های فیلترینگ و زمینه سازی حضور فرامرزی پلتفرم های ایرانی نیز در ماموریت های دبیر جدید شورای عال فضای مجازی گنجانده شده است.

گفتنی است در جلسه پیشین شورای عالی فضای مجازی(18 بهمن) آقامیری با رای اکثریت اعضا به عنوان دبیرشورای عالی ورییس مرکز ملی فضای مجازی انتخاب شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: