کد خبر: ۹۴۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۶۱۱
قصه پر غصه علم و فناوری در ایران؛
معاون جدید معاون علمی ریاست جمهور دارای مدرک کارشناسی کشاورزی با معدل 12 در رشته کشاورزی با گرایش زراعت و اصلاح نباتات بوده و دیپلم خود را نیز در رشته ادبیات فارسی و انسانی اخذ نموده است و از دیگر سو هیچ رزومه قابل ذکر موفقی در حوزه برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور از ایشان به چشم نمی خورد.

انتصاب آقای لیسانسه با معدل 12 در سمت معاون حقوقی و امور مجلس معاونت علمی ریاست جمهوری!!! + سند در روزهای پایانی دیماه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی رضا محمودی لموکی را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد و انشای حکم وی، با اشاره به مراتب شایستگی و تجارب نامبرده در حوزه برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور، وظایفی را به وی ماموریت داد.

اما معاون جدید معاون علمی ریاست جمهور دارای مدرک کارشناسی کشاورزی با معدل 12 در رشته کشاورزی با گرایش زراعت و اصلاح نباتات بوده و دیپلم خود را نیز در رشته ادبیات فارسی و انسانی اخذ نموده است و از دیگر سو هیچ رزومه قابل ذکر موفقی در حوزه برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور از ایشان به چشم نمی خورد.

انتظار می رود با توجه به اهمیت استراتژیک حوزه دانش بنیان در کشور، تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب در این حوزه، وفور نیروی مجرب و دانشمند در این زمینه و حساسیت ویژه ریاست جمهور و معاون اول در روند ارتقای فناوری کشور و پیشگیری از ایجاد یاس در شرکتها فعال در حوزه فناوری، دولت محترم در این انتصاب تجدید نظر نماید.

انتصاب آقای لیسانسه با معدل 12 در سمت معاون حقوقی و امور مجلس معاونت علمی ریاست جمهوری!!! + سند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: